Weg ermee, en op naar een nieuw avontuur op Aruba!

10 november 2010 - Geldrop, Nederland

Hallo lieve vrienden,

Vandaag kon ik om half 11 PWC verlaten, omdat ik daar niet kon verblijven vanwege uit ontbreken van een vergunning. Ik ben meteen met Richelle op pad gegaan om een nieuwe job te vinden, en ik heb een klein voorgevoel dat het al bijna gelukt is.

We zijn naar Moomba-beach gegaan. Daar  zit een bar en een restaurant op het strand, waar het altijd erg druk is. Vooral over 4 weken, dan is het hoogseizoen hier. Ik kan daar werken voor de eerste 4 weken part-time, en daarna waarschijnlijk full-time. Als part-timer ga ik 10 gulden verdienen, dat is ongeveer 5 euro per uur. Zonder fooi. Het gehalte van de fooi in Aruba is altijd erg flink door die rijke Amerikanen natuurlijk, dus daarmee kan ik goed rondkomen. Ik moet voor dit bedrijf ook een vergunning aanvragen, maar dat is gewoon een werkvergunning waarvoor ik alleen de standaard papieren nodig heb, die ik al bij me had. Ook heb ik een sollicitatieformulier gekregen.Hierdoor en doordat ze ook een vergunning eisen is het dus betrouwbaar, en helemaal omdat de manager Nederlands is. Ze nemen het in dienst nemen van werknemers dus serieus, en dat vind ik zelf een prettig idee.

Al met al komt het dus altijd nog goed bij Cara. Ik hou jullie op de hoogte!!

Dikke Kus

1. Thea:
    11 november 2010
    Hoi Cara

Natuurlijk komt het goed wij Leenens laten ons niet kisten als je wilt werken kun je ook ergens terecht om te werken
    Dus succes ermee en groetjes uit het regenachtige Someren

Thea en rest van de familie
  2. helma restiau:
    14 november 2010
    Hoi lieve Cara even een tip bij de jumbo zoeken we nog mensen.
    Jammer dat het zo moeizaam loopt met je werk maar jij bent creatief genoeg om toch iets te vinden wat je fijn vind om te doen daar twijfel ik geen minuut aan.

Denk aan je en een dikke kus uit een zeer nat Geldrop