Mama op bezoek, jarig, naarr huiss!!!

12 februari 2011 - Oranjestad, Aruba

Halloo allemaal!

De laatste blog vanuit Aruba.

Om als eerste te beginnen met mama! Maandagavond aangekomen. Maar ik wist al bijna 1,5 maand dat ik eerder naar Nederland ging, en ook wanneer. Maar ik wilde het eerst als een verrassing houden totdat ik in Nederland aangekomen was. Maar aangezien ik heel moeilijk (zeg maar niet) vrij kan krijgen, ben ik gestopt met werken voordat mama kwam. Maarja, dan moet je dus op de één of andere manier kunnen verklaren waarom je bij mama wel vrij krijgt en bij papa niet. Daarom had ik bedacht om het dan toch maar bekend te maken. Stiekem had ik het wel tegen een paar mensen gezegd, maar hen op het hart gedrukt om er verder met niemand over te praten. Maar om het bekend te maken, moest ik zeker weten dat mama in het vliegtuig zat, want ik wilde het haar zelf vertellen. Dus toen het hier 8 uur s'ochtends was heb ik eerst papa gebeld, daarna Joyce (maar die nam natuurlijk weer niet op;) dus heb ik dr maar gepingd) en daarna heb ik Herra nog gebeld. Nouja, ze stonden allemaal natuurlijk verbaasd (behalve Herra, die moest het meteen aan Astrid vertellen terwijl ze nog met mij aan de telefoon zat, bedankt;)).. Toen heb ik de hele dag mijn kamer opgeruimd en mijn auto een beetje opgeruimd. Nog wat boodschapjes gedaan en verder heb ik niet echt veel gedaan. Ik ben om 19.00 uur mama en Joop op gaan halen van het vliegtuig, en toen ze dan goed en wel buiten de airport stonden te paffen omdat ze 10 uur geen sigaretten hadden kunnen aanraken heb ik het ze meteen voorgelegd. En het was best wel geinig, want dan kom je na 10 uur vliegen in Aruba aan, de andere kant van de wereld notabene en dan hoor je dus dat je dochter een week nadat je terug bent in Nederland ook naar Nederland komt.. Ze zei: Nou ben ik al geland?? Dus het was het perfecte plan, vond ik dan van mezelf!

Dinsdag zijn we smiddags met de catamaran van the Pelican Adventures meegegaan.. Dat had ik al eerder gedaan, namelijk met Richelle. Dat was heel fijn. S'avonds hebben we bij Pampam gegeten. Woensdag zijn we met Richelle naar Baby beach gereden en hebben we s'avonds bij McDonalds gegeten en nog even rondgelopen bij High Rise en ook nog wat gekocht in de store van het hardrock cafe. Super vet! Donderdag zijn we met zijn drieeen naar de noordkust gereden, om de natural bridge te bekijken. Die dus in feite ingestort is, maar er wonderbaarlijk een kleinere langs ligt. En mooi dat het was! Daar hebben we een slang gezien, een kleintje. En een hele grote grote grote dode (gelukkig) langs de weg. Vrijdag was ik jarig:D Dus toen hebben mama en Joop s'ochtends slingers met ballonnen voor mijn deur gehangen. En tijdens het ontbijt kreeg ik de kaarten die achtergelaten waren om mee te nemen en nog wat cadeautjes. Van Richelle had ik een t-shirt met voorop Aruba 2010-2011 en op de achterkant, gewoon omdat het kan (ons motto op Aruba). Een heel mooi fotolijstje voor een foto van ons. Een flessenopenener in de vorm van een palmboom met Aruba erop. Een schelpenarmband, omdat ik er pas zo weinig heb gekocht hier. Een Aruba-kalender, waarin ze bij elke maand wel wat geschreven heb, zoals dat we naar de stad gaan, of dat ik aan dr moet denken. Sorry als ik wat vergeten ben, maar volgens mij niet:D Vrijdag avond zijn mama, Joop en ik bij Madame Jeanette gaan eten. Daar had ik op het eerste gezicht niet zo heel veel gegeten, maar toen kreeg ik als verrassing een heel groot toetje, omdat ik dus jarig was.. en toen stond ik op ontploffen. Toen ben ik even een dutje gaan doen en heb ik Richelle van dr werk gehaald en hebben we nog ff geparty-ed op Giorgio's feestje. Toen lag ik dus om 5 uur te slapen. Nu heb ik nog een goeie week hier op Aruba en dan ga ik lekker naar huiss!!

En waaroomm dan?

Nou ik zal het allemaal even uitleggen. Ten eerste kwam ik hier om stage te lopen. Dat ging niet door. Toen was ik hier dus aan het werk. En dan werken als in 6 dagen in de week, 9 uur per dag. Dat was ik dan weer ten eerste helemaal zat en ten tweede had ik gewoon geen leven. Ik kon niks doen. Ik had zeg maar al 6 weken geen strand aangeraakt met mijn handdoek, of in het zwembad gelegen. Ten tweede kwam ik hier om in zekere zin opnieuw in Nederland te kunnen beginnen. Dus een goede keuze kunnen maken voor een nieuwe studie, 4 jaar gedoe met Frans af te sluiten, naar de toekomst te kunnen kijken. Dat is me dus gelukt.  Ten derde wilde ik dat Aruba een ervaring bleef, en niet dat het normaal zou worden. Ten vierde zijn alle open dagen en meeloopdagen tussen februari en april. Dus als ik in april thuis zou komen, zou ik daarmee veel te laat zijn en geen goede keuze voor mijn studie kunnen maken. Ten vijfde, kan ik dan weer lekker geld verdienen en sparen, en nog met mijn schatje Joyce op vakantie:D Omdat het kan, en omdat wij het verdiend hebben! Ten zesde, kan ik Joyce verzorgen nu ze van pampes ligt door een operatie. Ik zeg alleen maar, genoeg redenen om eerder weg te gaan:D

Voor nieuwe foto's zie www.miss-caat.hyves.nl in het album Aruba.

Dikke kus!!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. myrthe:
    13 februari 2011
    Hahaha flapdrol dat je bent!
    Geniet er nog van die laatste dagen en dan tot over een week!!

xxx