Alles komt op zijn pootjes terecht!

15 december 2010 - Oranjestad, Aruba

Haaalloottjes voor het koude Nederland!!

Zoals het spreekwoord luidt, alles komt altijd wel weer op zijn pootjes terecht. Zo ben ik dus aangenomen bij The Pelican tours aka activities. Dit bedrijf zit op een pier aan het strand. Ze verkopen activiteiten die met de zee en het eiland te maken hebben, zoals diving, cruises en jeeproutes. Op die pier zit ook een barretje en een restaurant apart. Ik sta dan 3 weken bij dat barretje en 1 week achter de bar bij het restaurant.

Gister met Richelle naar het mooie Baby Beach geweest, oog in oog gestaan met een grote grote zwaardvis.. Paniek op Baby Beach ofcourse, althans Richelle en ik in paniek. Daarna toch weer geprobeerd en hebben we kleine mooie gele blauwe gestreepte visjes gezien.

Daarna lekker gegeten bij Chef's Tables. Zoals je op de foto's kan zien heerlijke toetjes gegeten.. Nog even uitgebuikt op de heerlijke banken bij de Rembrandt en daarna nog even met Johan bij Salt en Pepper wat gedronken.

Vandaag mijn eerste leguaan gezien. Ik liep er gewoon langsaf (uiteraard een foto gemaakt) en hij bleef gewoon zitten ook! Ik verder gelopen, nog is omgekeken, hij zat er nog steeds!!!!

Verder geniet ik nog steeds van het lekkere weer en begint morgen mijn harde werkleven weer:d

Dikke kusjes!!