Wat een heeerrlijke dag!!

18 januari 2011 - Oranjestad, Aruba

Ik ben vandaag toch weer even heerlijk samen met Richelle tot rust gekomen!

Waar ik werk hebben ze ook activiteiten als jeeptours, bootactiviteiten etc. Edsel, de manager van de bootacitiviteiten had tegen me gezegd dat ik wel een keer mee mocht samen met een vriendin. En aangezien ik vandaag vrij was en Richelle pas om 18.00 hoefde te werken zijn we samen meegegaan.

Om half 3 aan boord. We voeren weg van de kust en we hadden allebei zoiets van,, phoeeeeeee ff weg van dat eiland. Het was een prachtig gezicht, natuurlijk nog nooit het eiland op die manier gezien. We voeren richting het California Lighthouse, daar hebben ze voor de kust stil gaan liggen en kregen we allemaal een vestje, een snorkelset en flippers. Toen gingen we de zee in! En een mooie vissen.. Een school met kleine zilveren visjes, ik denk dat het er wel 400 waren ofzo.. Blauwe gele groene gestreepte vissen.. Daarna gingen we verder naar een wrak.. Daar waren veel, heel veel grote blauwe, gele, groene gestreepte vissen. En je zwemt er gewoon tussen.. Ongelofelijk... Echt prachtig.. Het is heerlijk, je zit in jezelf, je hoort alleen je eigen adem en de zee een beetje en je kijkt naar al dat moois. Toen was ik wat aan het kijken was er opeens een hele grote school met vissen van 20 cm, ik denk wel 200 ofzo, en die zwommen allemaal tegelijk in dezelfde richting, en die veranderden steeds van kleuur.. echt fucking prachtig!

We konden op de boot gewoon gratis drinken en er waren wat hapjes.. Toen weer terug, nog even wat op de pier gegeten en heb net Richelle afgegooid bij haar werk..

Het was echt een dagje die ik even nodig had! Even niks, alleen maar genieten.

Prachtig!!!!!

1. Helma van Cuijk:
    19 januari 2011
    Ha schatje, wat een leuk dagje heb je gehad zoals ik het leeg. Mooi om even helemaal in jezelf te zitten met alleen je eigen adem, de zee en de vissen. Lijkt me geweldig. Ik ben erg druk met uitpakken. Ik wil alles een beetje op orde hebben voordat de reis naar Aruba begint. Ik hoop nog wat foto's te maken om ze naar je te mailen. Het is er echt heel fijn!! Veel fijner dan in het 'center parks' huis!! :-) Dag schattie tot zeer snelllll. Dan kan ik je lekker weer even knuffelen, voelen en ruiken. xx je mama
  2. Thea:
    19 januari 2011
    Hoi Cara

Zo te lezen gaat het nog heel goed met jouw heb je genoten van het bezoek van je vader
    Verder is hier alles oke in het natte en koude holland

Groetjes en geniet van alles om je heen Doeiiiiiii Thea
  3. Monique:
    1 februari 2011
    Hoi Cara,

Dat is al weer lang geleden, je bent nogal een bezig baasje als ik het zo lees. Leuk dat je de boottrip mee mocht maken, juist die dingen zijn leuk voor je herinnering. Geniet ervan, en probeer zoveel mogelijk eruit te halen, je doet dit waarschijnlijk maar 1 keer in je leven. Ik heb wel bewondering voor je.
    Nou je moeder is in ieder geval overgehuisd en het ziet er leuk uit! Alvast veel plezier de tijd die je binnenkort samen hebt in Aruba. De groetjes van iedereen hier en tot sinas!
    Tante Mo
  4. Helma:
    5 februari 2011
    Heeey schattie nog 2 nahtjes slapen en dannnnnnnnnnn see you!!!!!!!!!!! knufffffffff
  5. tante Ans en ome Frans:
    11 februari 2011
    Hoi Cara, Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    Wij wensen jou een hele fijne dag, in het zonnige Aruba
    Geniet ervan, en nog vele jaren erbij!
    Groetjes en een dikke kus voor je verjaardag,
    Ome Frans en tante Ans
  6. Monique:
    11 februari 2011
    Hoi Cara,
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ik hoop dat je er een leuk feestje van maakt samen met je moeder en Joop en vele anderen misschien. De kaart zal wel niet op tijd aankomen maar da's dan jammer. We kijken er naar uit dat je weer terugkomt. Strak plan!
    Feest ze daar en groetjes vanuit een heel regenachtig Geldrop. Fam. van Cuijk