Ik leeeef nog!!

3 januari 2011 - Oranjestad, Aruba

Haaiiiii allemaaltjes!

Nog steeds aan het koukleumen in het koude Nederland? Hoe waren jullie feestdagen en jaar wisseling?

Ik heb met de feestdagen lekker gewerkt. Ben op eerste kerstdag bij de familie van Richelle gaan eten, die waren hier op bezoek een weekje. En tweede kerstdag ben ik s'avonds met Johan bij Rembrandt gaan eten. Op 31 december heb ik gewerkt. S'avonds ben ik even naar het California Lighthouse geweest samen met Richelle en nog wat anderen. Iedereen ging naar 080, een Nederlandse skihut, dus zijn wij daar ook heen gegaan. Ik vind daar niet zoveel aan, dus ik heb daar de jaarwisseling gevierd en nog wat vuurwerk gekeken, toen ben ik om 1 uur naar huis gegaan, omdat ik 1 januari gewoon om 10 uur moest werken. Toen heb ik op 1 januari 13 uur gewerkt, omdat mijn collega die mij overneemt ziek was. Toen ik thuis kwam ben ik meteen gaan slapen en heb ik vandaag weer van 10 tot 7 uur gewerkt.

Mijn leven bestaat nu voornamelijk uit werken en slapen en hier en daar even uitgaan of wat anders doen. Ik werk 6 dagen in de week 9 uur per dag, dus ik heb mijn slaap hard nodig.

Papa komt al over een weekje:D en mama al over 5 weken:D Joeeepieee! en over 5 weken ben ik alweer jaarrriigg:D

Verder heb ik dus niet echt veel meegemaakt. Ik denk dat ik al 3 weken niet in de zon heb gelegen en de zee en het zwembad niet heb aangeraakt.

Daarnaast is mijn uitlaat kapot, en lijkt het net of ik er een dikke V-snaar in heb liggen. Maar die moet ik dus gaan laten maken, maar daar heb ik zelfs geen tijd voor. Maarja, iedereen kijkt mij dus na, omdat iedereen denkt,, heeuuu dikke autoo.. Nee hoor, er komt gewoon een oude verrotte Jimny Susuki voorbij:D Wel lachen! Maar naar 3 weken heb ik er wel schoon genoeg van.

Foto's komen binnenkort weer, als ik tijd heb om ze erop te zetten!

Dikke kus voor iedereen! Ik mis jullie wel een beetje:D

1. Helma:
    3 januari 2011
    Heey werkpaardje van me. Je bent goed bezig. Maar probeer ook te genieten. Ook daarvoor ben je op Aruba! Dikke kus van je trotse moeder! XXXX Yesss over 5 weekjes.......
  2. Petra Verhappen:
    3 januari 2011
    Caatje Gelukkig Nieuwjaar met veel liefde en geluk !!

Geniet er ook een beetje van voor je het weet is het weer voorbij

Lieve groet vanuit een koud Geldrop
  3. Marianne:
    He Cara,

Een dikke kus en de alle goeds voor 2011. Nog een klein weekje tot je vader een kijkje bij je komt nemen. Hij kan niet wachten om z'n grote trots te zien. Geniet zoveel mogelijk van de kleine momentjes die je hebt, je bent behoorlijk aan het buffelen dus laat dat er niet bij in schieten. It has to be the time of your life.
    Doei, doei,
    4 knufs uit Schiedam
  4. Bo:
    4 januari 2011
    Hey Cara! Ik kom 11 feb. die kant op! snel een drankje doen ;)
  5. Bo:
    4 januari 2011
    Haha ja Caatje, paardje rijden ;) ik bedacht me dat ik van jou toen een blog uitnodiging had gehad en dat je natuurlijk ook nog op Aruba rondhangt. xx
  6. tante Ans en ome Frans:
    6 januari 2011
    Hoi Cara, De beste wensen voor het nieuwe jaar, veel geluk.
    Ik ben net weer bijgekomen van een flinke griep, dat krijg je in dit koude kikkerlandje. Blij te horen dat het goed met je gaat. Je vader staat al te popelen van ongeduld om je weer te zien.
    Geniet er nog van en een dikke kus van ons!
    groetjes tante Ans en ome Frans.