Weekje visite van papa!

16 januari 2011 - Oranjestad, Aruba

Hallootjes allemaal!

Papa is dus maandag om half 8 in Aruba aangekomen. Ik heb hem van het vliegveld gehaald. Toen zijn we naar Perle gereden en hebben we daar nog wat gedronken. De volgende dag was ik lekker vrij, dus toen zijn we vroeg opgestaan en hebben we even mijn was weggebracht en boodschappen gedaan.. Toen zijn we eerst naar Baby Beach gereden en hebben we daar een kleine burger gegeten en even in de zee geweest en op gedroogd.. Toen zijn we terug naar Oranjestad gereden en daar hebben we even wat geslenterd en bij de Paddock een drankje gedaan. En de grote grote cruiseschepen bewonderd:D Toen zijn we weer verder gereden naar het California Lighthouse.. maar onderweg kwamen we warempel in een storm, dus toen zijn we weer omgedraaid. Maar omdat mijn raam kapot is, regende het gewoon recht bij mij naar binnen, dus was ik zeiknat.. Heel fijn.. Nouja, even naar mijn werk gereden en daar een drankje gedaan. Tweede poiging voor het California Lighthouse. Alles ging goed.. Daar even een fotootje gemaakt en weer terug naar huis. Toen regende het weer, en regende het dus weer bij mij naar binnen en was ik dus weer zeiknat.. Heell erg fijn.. wel grappig opzich:D Savonds hebben we bij pampam gegeten.

De volgende dag moest ik werken en hebben we volgens mij ook in pampam gegeten. Nouja ik heb dus van woensdag tot zaterdag gewerkt overdag en hebben we savonds gegeten. 2x bij pampam, 1x bij salt & pepper, 1x bij chef's tables en 1x bij texas de brasil. Dat was gister, en Richelle was meegegaan en dat was heel leuk.. We hadden namelijk een kan sangria, en die hadden we niet opgekregen dus hebben we die take away gevraagd, en liepen we allebei met een wijnfles over straat:D zoals echte amerikanen dat doen:D

Nou en vandaag gaat papa weer naar huis en hoef ik pas om 3 uur te beginnen en wordt hij om kwart voor 3 opgehaald om naar het vliegveld te gaan.. Dus zijn we deze ochtend nog samen en dan gaat die weer naar nederland:D

De foto's ga ik op hyves zetten, een dezer dagen omdat dat via hyves veel sneller gaat dan via reislogger. Mijn hyves is: www.miss-caat.hyves.nl Dan moet je dus bij foto's klikken en bij Aruba. Daar staan er ook nog meer!

Dikke kus voor iedereen!!!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl