Eerste werkweek!

9 november 2010

Lieve mensen,

Vandaag alweer mijn tweede dag op het werk gehad. Het valt nu allemaal een beetje tegen. Ik heb gister bijna heel de dag moeten wachten totdat mijn laptop klaar was en ze hadden niks voor me te doen. Vanochtend moest ik eerst naar Dimas voor mijn vergunning. Daar kreeg ik te horen dat ik geen vergunning kon krijgen omdat ik twee documenten miste, namelijk een bewijs van studiefinanciering en een inschrijving bij het instituut waaraan ik studeer. Dit kan ik allebei niet leveren, dus kan ik sowieso die vergunning niet krijgen. Nou krijg ik morgen te horen of ik nog kan blijven bij PWC. Maar eigenlijk heb ik daar niet echt behoefte aan, om daar nog te blijven. Aangezien mijn begeleider nog niet eens tijd heeft voor mij, laat staan voor de andere stagiaires. En daarnaast moet ik zelf om werk vragen, wat ik sowieso niet zo geweldig vind. Morgen even afwachten en dan kijk ik wel weer verder. Het komt in iedergeval allemaal goed,en ik red me wel. Dan maar ander werk ergens in een eetcafe ofzo.

Ik ben afgelopen week voor het eerst naar het strand geweest, daar waren 2,5 meter hoge golven door het orkaanseizoen. Verder heb ik gister nog even $25 winst gemaakt in het casino.

Bij het fotoalbum kunnen jullie nieuwe foto's zien. Ik ga ze er nu opzetten!

Dikke kus

1. Eefje:
    10 november 2010
    Heeeee Cara,
    heb net de site van mama gekregen ga je zeker volgen.
    Jammer dat het nu iets anders loopt allemaal. Maar dat komt vast allemaal wel goed!
    Enjoy it that's the most important thing to do!
    xxx Eefje Verhappen
  2. Christy:
    10 november 2010
    heeey meis,
    ooh dat is iets minder, maar jouw kende red jij je zeker wel ;)
    Je bent een sterke dame, en al uitgegaan daar??
    Leuke arubaanse jongens ontmoet hahah :)
    Ik wens je heel veel plezier en in het volgende bericht hoop ik dat het allemaal wat positiever voor je is gaan lopen,.

Goodluck Lady