Aruba, ik ben er al!

3 november 2010 - Perle D'or, Aruba

Hallootjes!

Het is vandaag alweer mijn 3e dag, ik ben nu al redelijk gewend.

Toen ik uit het vliegtuig stapte (wat al een hele ervaring op zich was, maar ik vond het niet eng, alleen met opstijgen en landen scheet ik 7 kleuren stront, maar het was niet eng, meer afwachten van wat gaat gebeuren) mocht ik een uurtje wachten bij de douane, omdat daar de mentaliteit al ernstig afweek met wat wij gewend zijn in Aruba.

Omdat ik natuurlijk overenthousiast was omdat ik uberhaubt de vliegreis al overleeft heb ben ik helemaal vergeten om te pinnen en had ik dus geen cash geld meer na het betalen van mijn huur. Maargoed, ik ben in een taxi gestapt die allemaal tegen mij zat te praten in het Nederlands, terwijl ik helemaal nog geen zin had, ik wilde namelijk eerst weten wat ze hier in Aruba te bieden hebben. Nou ik kan je vertellen, veel regen, weinig zon. Ik heb vandaag, het is al mijn derde dag, pas voor het eerst zon gezien, maar dat komt door de nasleur van de orkaan.

Ik heb al boodschapjes gedaan, waar ze dus ook Jumbo-artikelen hadden. Shit, nog niet van de Jumbo af:( Verder heb ik een auto gehuurd, omdat je je anders moeilijk over het eiland bewegen kan. Verder heb ik nog niet veel foto's gemaakt, omdat het weer er nog niet voor was, maar wel van mijn kamer(s). De eerste nacht heb ik namelijk in een eenpersoonskamer geslapen, omdat er verder nog niks vrij was. De tweede dag ben ik verhuisd naar een tweepersoonskamer, omdat er geen 1-persoonskamers meer zijn. Overboeking, maar geluk dat ik maar voor een eenpersoonskamer betaal:D

Ik ben al op eigen houtje naar Oranjestad gereden, zonder kaart en ik ben lekker niet verdwaald:D Hoezo hebben vrouwen geen richtingsgevoel? Ik wel:D

Het is erg mooi hier, maar wel een beetje zanderig en modderig (door de regen). Ook ben ik al heerlijk gebeten door die klotemuggen, en maar smeren, maar dat heeft weinig zin.

Verder heb ik nu niet meer zoveel te vertellen!

De foto's komen de volgende keer weer!

Dikke kus!

1. Helma:
    3 november 2010
    Heey schat, ik zit hier te werken en ineens een reislogger van caatmaat. Fijn om dit bericht te lezen. Heb je lekker geslapen in je brede bed? Al wezen stappen? Nou ben benieuwd. Tot snel. xxxx je moedertje
  2. Thea:
    Hoi Cara

Geniet van alles en het weer komt wel goed ben benieuwd naar de foto's

Groetjes T.Thea
  3. joop hermanjoop:
    he en hallo die cara
    ja meisje het komt goed het is even wennen
    en weet je waar mijn brood telefoon is??????????
    je zag er goed uit vandaag.
    met de rock and roll groetjes

hermanjoop ( joop)
  4. helma restiau:
    4 november 2010
    Hee lieverd ik wens je heeeeeeeeeel veel plezier op Aruba jou kennende gaat dat zeker lukken.Ik blijf je volgen

Dikke knuffel
  5. tante Ans en ome Frans:
    5 november 2010
    Hoi Cara, Goed om te lezen dat je goed aangekomen bent, al had ik hier geen twijfels over.Ik hoop dat het snel mooi weer wordt.Heel veel groetjes, en geniet ervan.
    Ome frans en tante Ans
  6. Monique:
    8 november 2010
    Hoi Cara,

Ik hoop dat je al wat goede indrukken hebt na een week! En neem het tempo aan van de mensen daar, dat scheelt veel stress. Ik heb al van je moeder gehoord dat bepaalde artikelen daar nogal aan de prijs zijn... Creatief zijn, en als je een postadres geeft misschien zijn er dan wel mensen die wat opsturen naar je.... Veel groetjes uit een koud land. Doei!
    Groetjes, Mo en de rest van de family!
  7. Pleun:
    8 november 2010
    Hai caatje!
    Leuk daar in Aruba?
    op de verjaardag van papa was het wel saai dat jij er niet was:(
    maarja ik zie je over een paar maandjes gelukkig wel weer.
    Ik hoop dat je het daar goed naar je zin hebt!
    Xxxx je allerliefste nichtje Pleun!