Nog één nachtje te gaan!

31 oktober 2010 - Geldrop, Nederland

Lieve mensen,

Het is bijnaaaa zover! Nog maar 1 nachtje, en dan vertrek ik naar Schiphol om daar op het vliegtuig naar Aruba, Oranjestad te vliegen! Ik heb er echt heel veel zin in!

Vrijdag een topfeestje gehad, gister nog even goed los gegaan in de stad, onder begeleiding van 5 topvriendinnen die mij natuurlijk weer een hawaipakje aan hadden getrokken. Het kon ook niet anders. Maar het was wel weer een topavondje! Daarna afscheid genomen van mijn lieve collega's en bazen in de Peppers, met een traan en een lach!

Het volgende bericht zal gepost worden als ik al in Aruba zit, dus dit is het allerlaatste bericht wat jullie lezen dat in het koude en irritante regenland Nederland is geschreven!

Dikke kus, en tot (voor jullie) de volgende regenbui en (voor mij) de heerlijke zon en palmbomen:D

1. Marianne:
    31 oktober 2010
    Ha Caatje, wrijf het er maar lekker in hoor! die heerlijke zon en de palmbomen daar. Jij natte voetjes in de zee om af te koelen en wij hier vanwege die giga buien die we hier ongetwijfeld weer heel wat gaan krijgen. Lieve meid, als je deze lees ben je vast al daar. Ik hoop dat je een goeie reis hebt gehad, een goed begin is het halve werk, we horen van je! Heel heel veel plezier, dikke kus Marianne
  2. Helma:
    1 november 2010
    Heeey schat, Het is nu iets over half 6. Je bent er bijna in Aruba, Oranjestad. Gelukkig is de reis goed verlopen naar en van Schiphol. Ik hoop dat jouw reis ook goed is gegaan en je veel hebt kunnen lezen en snuffelen. Je bent een KANJER!! Dapper ding.!! Tot snel. Dikke kus je moeder. HVJ
  3. Helma:
    2 november 2010
    Hallo Allemaal,

Cara is gisteravond geland om ca. 20 uur en aruba tijd 3 uur middag. Verder nog geen berichten. We wachten af op haar eerste ARuba verhaal.

Groetjes Helma