Nog 10 nachtjes!

22 oktober 2010 - Geldrop, Nederland

Lieve allemaal!

Het is bijna zover, nog maar 10 nachtjes. Vandaag is mijn laatste werkdag bij de Jumbo en bij de Peppers. De laatste week breng ik door met de mensen die mij het meest geliefd zijn en zal ik nog genieten van Nederland en de mensen om mij heen. Van de regen zal ik uiteraard niet genieten;) Want die ga ik ook zeker niet missen!

De laatste dingen zijn geregeld, het komt nu alleen nog neer op het inpakken van mijn koffer en handbagage. Ik heb er heel erg veel zin in!

Ik probeer jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden vanaf dat ik in Aruba ben geland, ik ga een hele fijne en mooie tijd tegemoet!

Groetjes en kusjes,

Caat... die bijna gaat:D

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Petra Verhappen:
    22 oktober 2010
    Hey Caatje ik ben jaloers op jou dat je dit gaat doen!!
    Maar het is echt heel stoer van je dat je dit gaat ondernemen en dit word een geweldige goeie ervaring voor de rest van je leven.
    Maak er een leuke tijd van en geniet met volle teugen van deze nieuwe uitdaging.

Pas goed op je zelf en wij kijken uit naar je verhalen die je daar beleeft!!
    liefs en goeie reis Petra en Luc
  2. Thea:
    1 november 2010
    Ha die Cara

Als je dit leest heb je de reis al achter de rug en kan jouw avontuur daar beginnen geniet van alles wat er komen gaat en natuurlijk van het lekkere weer . wij gaan jouw verhalen volgen dus tot de volgende keer dikke kus T. Thea