Klaar voor vertrek...

31 juli 2010 - Geldrop, Nederland

Lieve vrienden, kennissen en familie,

Klaar voor vertrek ben ik zeker! Mijn ticket is zoals jullie al wisten, nog steeds geboekt. Daarnaast heb ik een bevestiging gekregen voor mijn verblijf op Perle D'or, dus ook mijn huisvesting is geregeld en daarnaast heb ik een compleet nieuwe garderobe aangeschaft, aangezien ik erg formeel gekleed moet zijn, en ik dit niet 123 in de kast heb liggen. Dus ben met mama wezen shoppen en hebben binnen 6 uur echt alles aangeschaft en gevonden wat we nodig hadden!

Nu kan ik me richten op mijn werk en de laatste dingen die geregeld moeten worden.. As maandag 2 augustus begin ik bij de Jumbo, lekker bijverdienen en dan over 3 maanden lekker in het vliegtuig stappen en naar de Caribian:D

Liefs, Caat... Die gaat!!

1. Iris:
    1 augustus 2010
    Echt gek dat je voor zo'n lange tijd weg gaat!
    Ik ga je zekerweten supererg missen! :(
    Maar het wordt echt een toptijd voor jou daar, geniet er met volle teugen van!
    Dikke kus
  2. Marianne:
    15 augustus 2010
    Ha Caat,

Op dit moment volg ik al jouw verhalen nog wekelijks live´. Dat zal straks ff anders zijn dus is het super leuk dat je ons allen via je reisblog op de hoogte gaat houden van al jouw belevenissen.
    Nu nog hier maar voor je het weet zit jij in het vliegtuig...... een onvergetelijke ervaring tegemoet. Helemaal TOP!

Liefs Marianne
  3. Helma:
    15 september 2010
    Heeey schat,

Het komt steeds dichterbij!! Pfffff... Maar we slaan ons er door heen. En we weten waarom je gaat....Caat die gaat!!! Neem mee in je gedachten.....Alles komt goed. Met een lach en een traan! Thats live! Alles is ergens goed voor!! XXX Mampie