Drama, drama, het is ook altijd wat!

15 november 2010 - Oranjestad, Aruba

Een hele goede avond, voor jullie al bijna nacht, dames en heren!

Het werk is geregeld. Ik heb gister proef gedraaid bij Chef's Tables, ongeveer 5 minuten rijden van Perle D'or. Chef's Tables is een restaurant wat een Nederlandse eigenaar heeft, en er werken ook veel Nederlandse mensen. Nou en toen kwam de bazin mij vertellen dat ik aangenomen was en dat ze mij zou bellen over wanneer ik dan mocht komen werken. Dus ik zal aankomende week wel iets van haar horen.

Dus ik kom gisteravond na mijn proefdraaien in mijn kamer, stap ik in een grote plas water. Heel mijn boek zeiknat, wat ik godzijdank al uit had. Maarja, muren waren niet vochtig, plafond was niet vochtig. Ik maar weer naar de bar, waar Remi werkt en het gezegd. Hij mee wezen kijken, hij snapte het ook niet. Dus hebben ze er vandaag naar gekeken en het kwam dus uit de douche (waarvan de kit losgeraakt was) van mijn achterbuurvrouw. Dus nu ga ik het dadelijk maar schoonmaken en dan zal het allemaal wel goedkomen.

Dus de drama's zijn ook weer opgelost!

Dikke kus voor iedereen!

1. Thea:
    16 november 2010
    Ja Caatje het leven is niet altijd even makkelijk dus hier kom je ook weer over heen
    dikke kus uit het net niet overstroomde Someren
  2. Helma:
    16 november 2010
    Heey schat, Je moet maar denken een waterdag bij die temperatuur mag je pret niet drukken!! En ik heb je toch geleerd niks op de grond laten slingeren....(dan wordt er bij een overstroming ook niks nat).....netjes opruimen.... haha :-) dikke xxxx van helmama
  3. Marianne:
    16 november 2010
    Ha Cara, dat je een avontuur tegemoet ging dat wisten we maar eentje met zoveel verrassingen :) gelukkig laat je je niet uit het veld slaan.... blijf van je avontuur genieten en wij volgen je graag, liefs Marianne
  4. myrthe:
    17 november 2010
    Haha.. Caat ik lach me helemaal ziek.. ook echt weer iets voor jou om te overkomen.. Wat een gedoe zeg allemaal.. Maar gelukkig ook veel lol.. Lieve schat, heel veel plezier nog en ik duim ervoor dat je aangenomen wordt! Hoor het wel..

Kus van je nicht (van wie je de neusgaten van dichtbij hebt gezien ;))
  5. Sandra:
    18 november 2010
    heeeej chickie !

wat super vet dat je daar zit !!
    lees het net toevallig via hyves !
    Hoelang blijf je daar soo ver weg ?..

Liefs Sandra ( die krullebol van de peppers (kermis) .. )
  6. Annemieke:
    19 november 2010
    Lieve Caat,

wat geweldig heb je het daar in Aruba. Echt super hoor ben jaloers als ik hier naar het weer kijk en naar die fotos van jou zit ik liever op Aruba hoor haha!
    Ga lekker genieten en ik hou je site in de gaten!

XXX Annemieke
  7. dely:
    23 november 2010
    heej caatje
    hoe gaat het daar ik heb van jullie mam gehoord dat alles blank stond hahaha je krijgt de groeten van jullie mam want die is bij ons ik mis je wel hoor ;)

kus van dely
  8. Petra Verhappen:
    24 november 2010
    hey Caat zeker dat doen wat je leuk vind,
    en dat lukt je wel zooo te zien !!!
    Geniet er lekker van wij krijgen deze week de eerste sneeuw brr

lieve groet vanuit het koude nederland