Update!!

23 november 2010 - Oranjestad, Aruba

Hallootjes:D

Hoe maakt u het allen?

Met mij gaat het heerlijk:D Om de wispelturigheid en eigenwijsheid van Cara erin te houden ben ik van werk veranderd:D Ik werkte dus in eerste instantie bij Chef's Tables een restaurant. Richelle, mijn vriendinnetje op Perle, werkt bij The Paddock. Ik was dus met haar bij The Paddock, en ik vond het toch zo leuk om daar te kunnen werken. Dus heb ik daar gesolliciteerd en kon ik warempel gelijk beginnen. Dus ik Chef's Tables maar afgezegd.

Vandaag ben ik een dagje vrij, en ik heb er al 2 dagen hard werken bij The Paddock erop zitten. Het is super leuk. Een eetcafe aan de boulevard in Oranjestad. Veel Amerikanen die van die cruiseschepen afkomen die allemaal een drankje komen doen en komen vreten. Want dat kunnen ze heel goed! Leuk personeel, een fijne outfit, goed verdienen en lekker simpel werk. Lekker los en gewoon mezelf kunnen zijn, geen bepaalde formele houding aan moeten nemen zoals in een restaurant.

Verder stijgt het humeur van iedereen hier met het uur, aangezien het alweer twee dagen super lekker weer is. Dat wil dus zeggen, geen regen maar zonneschijn en lekker bakken op het strand. Dat heb ik vandaag dus ook gedaan op mijn vrije dag.

Verder geniet ik van het heerlijke leven hier en als ik in de zee/op het strand lig roep ik minstens 1x in het uur, oooh wat een leven:D Nou als ik dat roep dan is het natuurlijk wel een toppertje:D

Voor degenen die het nog willen weten. 21 april vlieg ik terug. ik geniet van het heerlijke leven hier, en ik mis lekker nog niemand:D

Dikke kus voor iedereen!

1. Helma:
    24 november 2010
    Heeey schat, valt me wel tegen. Je mist mij toch wel een heel klein ietsie pietsie beetjuhhhhhhhh.......uhhhh....uhhhhh. Tsjonge jonge wat een leven. Ik snap wel dat je niemand mist!! Het is daar TE leuk volgens mij. dikke kussssssssss mampie
  2. Thea:
    Hoi Cara

Zo te lezen houd je dit wel vol tot april geniet van de zon en de zee hier komt vorst en sneeuw.

Doeiiiiiiiiiiiiiiiiii tante Thea
  3. dely:
    heej caatje
    wel triest hoor dat je mij nie mist ;) hahaha
    ik lees wel dat je beter weer hebt daar

xx dely
  4. Joyce:
    24 november 2010
    Heey caatje! Jaja.. ik zie wel dat jij een beter leven hebt dan wij hier in het koude landje..
    Ow jij mist niemand.. dat vind ik erg onaardig zeg;).. (weet wat je bedoeld)..
    Stuur ff een mail wnnr jij kan skype fso..
    dikke kus!
  5. TantAn:
    26 november 2010
    Ha meis, Nou als ik zo die fotos bekijk, snap ik het wel....
    Enne: wij missen jou WEL!!!
    XX ;-))