The party is started!

4 december 2010 - Geldrop, Nederland

Halloootjes:D

En dan bedoel ik niet alleen de echte feestjes, maar ook het feest van de combinatie tussen zon en Cara = een koortslip:D WOEEEHOEE, de eerste is geconstateerd!

Het mooiste is nog dat de zon nog niet eens zo heel veel schijnt, maarja bij Cara kan alles.

Maar inderdaad, ook de feestjes komen goed op gang. Party op woensdag in The Paddock, Party op donderdag in De Pijp karaoke. Vrijdag om de 2 weken in Pampam een themafeest, zaterdag is er altijd wel een feestje, en anders is het in de Senor Frog of Chino altijd leuk. Maandag en dinsdag zijn rustdag. Alleen had ik gisteravond ff een rustdag.  Ik was namelijk helemaal kapot, ging om 22.00 uur slapen en werd heerlijk om 8.00 wakker vanochtend. Heb ik lekker een lange vrije dag, met regen. Tuurlijk, Cara heeft vrij, en het regent.

Zoals jullie op de foto's zien hebben wij lekkere overstromingen op de wegen in Aruba als het regent, en als je dan iets te hard erdoor heen rijdt, en dan bedoel ik dus 30 km/uur ipv 25 km/uur dan ben je nat. Ook heel fijn dus.. Niet.

Daarnaast ben ik lekker aan het werk bij The Paddock, soms een paar uurtjes overwerken. Laatst had ik 6 Amerikanen, Richelle vond ze irritant, dus heb ik ze bediend. Gaven ze ff 25$ tip. Dat is vet veel, dus dat wil weer zeggen hoe goed ik wel niet ben:)

Ook is mijn airco vervangen voor een gloedjenieuwe. Dat ding ratelde als een gek, je hoorde de muziek niet eens, moest hem loeihard zetten dan, en hij werkte ook niet meer zo goed. Dus hebben ze maar besloten dat ik een nieuwe krijg. En toen hing die daar opeens. En ik ben er heel blij mee:D

Nou, ik denk dat het dat wel weer was.

Dikke kusjes, en tot snel!