Een ongeluk, brengt ook een geluk:D

14 juli 2010 - Geldrop, Nederland

Lieve vrienden, vriendinnen, familie en kennissen,

Eerst het slechte nieuws. Ik moet van de opleiding af omdat ik word en excel niet voldoende heb afgesloten. Ter verduidelijking, word en excel bedraagt samen 1 studiepunt van de propedeuse, en omdat ik dus 1 studiepunt van mijn propedeuse niet behaald heb, ben ik van de opleiding Accountancy af. Een enorme piep-vraag ging door mijn hoofd, en mijn mooie stage in Aruba dan????

Ik ging eerst bellen naar de IB-groep voor de studiefinanciering en mijn ov-chipkaart. Hoe ik dat moest stoppen, terugbetalen etc. Daarnaast ben ik naar de decaan op Avans Hogeschool geweest om te vragen: Wat nu? Ik heb bij haar enkele links door gekregen waar ik beroepskeuzetesten kon doen, zodat ik kan kijken wat goed bij mij past en welke opleiding goed is qua niveau.

Als laatste heb ik natuurlijk ook PriceWaterhouseCoopers moeten bellen in Aruba om het slechte nieuws te vertellen: Ik kan helaas niet komen omdat ik van de opleiding af ben... Oh, zei Moira, dat vind ik erg jammer.. Naar enkele minuten later stelde Moira voor of ik toch wilde komen, ondanks dat het niks meer met school te maken had, dat ik het dan als een ervaring kon zien en gewoon als stagiaire aangenomen werd.. Mijn directe reactie was, maar NATUURLIJK.. Na enig overleg met Sharon York, de hoofdmanager van Curacao, ga ik lekker toch voor een half jaar 'stage lopen' in Aruba bij PriceWaterhouseCoopers:D:D

Daarnaast heb ik morgen (donderdag) een gesprek bij Jumbo voor een baan als cassiere. Als ik hier aangenomen wordt, kan ik lekker nog een paar maanden fulltime werken en geld verdienen, zodat ik met een lekker zakcentje naar Aruba kan...

Ik ga nu dus lekker alles regelen, papieren voor een vergunning, ticket, woonplek, kleding en zo veel meer!

Ik houd jullie op de hoogte, en hopelijk komt er ook nog een klein feestje, voordat ik vertrek;)

Dikke kus.. Caat die gaaat:D:D:D

1. pappy:
    15 augustus 2010
    Hey Caat

Hier een late reactie van je vader,gister ff bij jou in de Peppers een pilsje gepakt was erg gezellig en druk.
    Ik vind het wel jammer dat je een 1/2 jaar weg gaat, zal je erg missen maar het is goed voor jou ontwikkeling en gun het jou van harte ben trots op je.
    Ik blijf je zeker volgen op je site.

Dikke kus je Vader.