Leren leren leren!!!

16 juni 2010 - Geldrop, Nederland

Lieve vrienden, familie en kennissen,

Het is werkelijk waar een ramp. Het leren op zich is geen probleem, maar doe dat maar is met een kop vol snot! Nou daar wordt je echt niet vrolijk van! Ik was er helemaal klaar voor, de tentamenweek, maarr.. dan komt het, je wordt verkouden. Dan denk je ooohh verkouden, jaa dat dacht ik ook, totdat ik wakker werd dinsdag, geen adem door de neus, een HELE keukenrol opgemaakt in 1 dag, ´s avonds toch maar even naar Oetje gegaan om dat met die munt te doen, en de dag erna (vandaag dus) komt er dan alles uit... EN OF WE DAT GEMERKT HEBBEN!! Ik had dus mijn eerste tentamen vandaag, Organiseren en Beheersen, en dan denk je eitje, dat is het ook, veel schrijven en zeveren over risico´s en maatregelen, maar het is  toch best lastig om te schrijven, hoesten en snotsnuiven tegelijk. Iedereen  boos op mij, omdat ik continu zat te hoesten. En het is er nog niet minder op geworden.. Maargoed, klagen doen we niet, want we zijn geen watjes toch??

Nou ik heb dus nog een tentamen over Auditing & Assurance, over Fiscale en Juridische Risico's en recht van vorig jaar.. Tot en met vrijdag. Verder is mijn stage in Aruba goedgekeurd op school, met handtekening en al! Huisvesting etc. is nog niet geregeld, maar dit wordt in gang gezet over een weekje of twee.. In mijn achterhoofd al allemaal dingen aan het regelen, maar eerst de concentratie inzetten op dat studeren. Ik mag dus ook absoluut niet denken aan andere mensen en veel met vriendinnen doen (ben ik blij dat Joyce in Bosnië zit:D)!

Ik ga weer verder studeren voor mijn tentamens, zodra het erop zit en de uitslag bekend is zal ik weer een mooi verhaaltje schrijven:D

Dikke kus,

Caat... die gaat!!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Christy:
    16 juni 2010
    heeeel veeel succes meis, komt goed;)!
    Voor je het weet zit je in Aruba!
    En natuurlijk hou ik je reisverhalen bij (K)
  2. tante Ans en ome Frans:
    16 juni 2010
    Hoi Cara, wat vervelend dat je zo snotterig, maar je kunt het beter nu hebben dan in je vakantie, nog even doorzetten en dan kun je relaxen.groetjes tante ans