Het 'te gave, onbeschrijflijke' nieuws!!

Lieve mensen,

Zoals velen van jullie al gehoord hebben, IK GA NAAR ARUBA. En het is echt niet te geloven gewoon, nog steeds niet. Ik heb serieus 10 minuten staan springen en gillen. Toen Joyce kwam was ik nog niet rustig. Het zat zo, er was 1 plaats op Curacao, en er waren denk ik wel 20 mensen uit nederland waaruit ze moesten kiezen. Ik had de hoop echt letterlijk al opgegeven, ik zal al te denken aan een jaar vakantie, want dan maar studievertraging en heel die rompslomp erbij. Ik dacht, zullen maar is kijken op mijn oude telefoon of die mensen uit Curacao al gebeld hadden, en jawel! Ze hadden een plekje voor mij op... Aruba. Echt mijn kop ontplofte gewoon! En meteen, daar ging ik, oh en ik moet dit nog regelen en nu moet ik als een gek gaan leren.. OOOH MY FUCKING GODD! Zo reageerde ik dus. Intussen is het alweer bijna een weekje verder, papa en mama die helemaal gek worden, haha. Tegen iedereen wordt als eerste vertelt dat onze Cara, jaa onze Cara gaat naar Aruba. Niemand kan het geloven, en geloof mij. Ik ook niet. Tussen deze gekte en heftigheid door ga ik gewoon lekker verder met leren, werken en mannen versieren, maar natuurlijk ben ik ook al bezig met het één en ander regelen voor Aruba. Via via kan ik waarschijnlijk aan een woning komen, ik heb zoveel verhalen gehoord, van mensen die ervandaan komen, maar ook van mensen die daar zelf geweest zijn. Ik kan mijn geluk niet op!

Lieve mensen, voor nu genoeg. Ik moet weer leren.....

Ik houd jullie op de hoogte, via deze blog, maar ook via andere communicatiemiddelen!

Dikke Kus, Caat.... die gaat:D

1. Romé:
    1 juni 2010
    haha nice! ik zit nu al weer bijna 4 maanden op Curacao, en geloof me.
    Je gaat er geen spijt van krijgen! Hier is het echt 1 groot feest, en ik denk dat dat op Aruba netzo is!

veel plezier alvast!

xxx
  2. Helma:
    Heeey schatje,

Romé is de 1e die reactie geeft!! Jammer, je moedertje is net iets te laat. Maarrrrr dat mag de pret niet drukken, dan maar als 2e. Dit gaat lukken. Alles regelen en je studie!! Je bent een kanjer. Go go go with the flow. Go for it!! Ha ha nu ben je nog zo dicht bij. Wat moet dat worden??? Dikke kuss van je moedertje.
  3. MoJo:
    1 juni 2010
    Super. Aruba, One Happy Island!!!!!!!! Leer maar vast Salsa en Merengue. Wij leren je het wel!!!

Mo & Jo
  4. myrthe:
    Bonjour nichtje!!

Hoe vet is dat!! Ik ben jaloers!! En hoe lang ga je nou en wanneer vertrek je?

xxx Myrthe

Ps thailand is ook vet!! ;)
  5. Caat... die gaat:
    Hoi hoi,
    Super bedankt al voor de reacties!
    Ik vertrek omtrent 8 november en ben voor een half jaar in Aruba te vinden:) Verder ga ik inderdaad heel veel dansen, op het strand liggen, wandelen, duiken en nog veel meer. Maar boven dat alles, een prachtige stagetijd hebben!
    Als er weer nieuwtjes zijn dan komt er weer een nieuwe blog!
    Groetjes en kusjes!
  6. Maxime:
    Echt super leuk caatje! :D
    Alleen dan ga ik je wel missen hoor, met onze nichtjespraatjes! (A)
    We moeten voordat je gaat dan nogwel zoieso die girlsnight doen! (A)
    Heeeeeeel veel plezier in Aruba,
    en misschien kom je wel met een leuke vent terug! :P

xxxx je allerliefste nichtje! (L)
  7. Petra Verhappen:
    9 juni 2010
    Hoi Cara wat geweldig leuk voor jou deze nieuwe uitdaging!!
    Geniet van de voorpret en we ggaan zeker jou verhalen volgen.
    En voor Hel sterkte met het missen van je dochter ik weet hoe het voelt als ze ver van huis zijn !!
    Maar het is een onvergetelijke ervaring voor ze!!

Groetjes Peet
  8. Annemieke:
    19 juni 2010
    Heeey Cara,

Wat ontzettend gaaf zeg dat je gewoon een half jaar naar Aruba gaat! Wat een ervaring voor je meis... Ik ga je verhalen maar natuurlijk volgen. Geniet alvast van alle voorbereidingsdingen en succes nog met leren.

Liefs Annemieke xxx