Naam:
caatmaat.reislogger.nl
Reisverhalen:
Foto’s:

Over mij

Ik ben Cara, 19 jaar jong. Ik woon doordeweeks bij mijn lieve mama, en in het weekend bij mijn lieve papa. Ik studeerde Accountancy aan de Avans Hogeschool in Den Bosch, ondanks dat ik deze stage had geregeld voor deze opleiding, kan ik toch naar PriceWaterhouseCoopers gaan om toch mijn afgesproken 'stageperiode' te voldoen, zonder dat het beoordeelt en gevolgd wordt door de Avans Hogeschool. Als sport doe ik thai-bo, aquajoggen en heel hard werken (lopen dus). Verder werk ik in de Sgt. Peppers als mooie barvrouw en geniet ik volop van de medemens om mij heen.

Over mijn reis

Ik ga een half jaar stage lopen bij PriceWaterhouseCoopers in Aruba. Om preciezer te zijn, in Oranjestad. Ik vertrek 1 november en kom 21 april weer naar huis. Tijdens mijn stage loop ik met de teams mee en ga mee naar klanten toe. Tijdens mijn stage geniet ik naast het werk ook van de mooie stranden en natuur, van de zon, van de cultuur en zal ik ook fijn gaan feesten Ook zal ik deze weblog bijhouden, zodat jullie vanuit Nederland toch ongeveer weten waar ik mee bezig ben.

Bezochte landen

Ik heb 9 landen (4%) bezocht:

België, Duitsland, Frankrijk, Italië, Luxemburg, Nederland, Spanje, Tsjechië, Verenigd Koninkrijk.